belajar

even aku tak berapa nak yakin,
aku cuba untuk belajar..
belajar mngenal spesis itu..
menerima baik buruk..
suka tak suka..

iye..

aku belajar.
mungkin nanti bukan dia.
mungkin nanti akan diutuskan dengan org yg bukan dia.

walau aku takut untuk yakin dgn dia.

tapi..

aku yakin dengan tuhan.

inshaAllah.


selama ni buat endah tak endah je kan.
lets learn something 'they' like and what 'they' dont..




tetiba aku interested dgn blogger2 yang duk kecoh psl entry yg satu ni



Why Avid Travelers Make the Best Partners

http://wonderingbunny.wordpress.com/2014/08/22/why-avid-travelers-make-the-best-partners/


mmg aku rase nak sekeh je si muizmisri ni.
hehe..of course i agree with the women.
aku xda laa kaki traveller abroad..
cuma, domestic je.
but still, i heart this argument

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.