celebrate

aktif plak berblogging lately ye.
hehe..
melunaskan janji untuk diri sndiri, gaji lps raya ni baru nk balik kg..
so, balik laa oren dan aku ke kg dengan girangnya.

balik beremosi, mmg mengurung diri dlm bilik je.
adik2 mak smua masuk bilik nak bsembang.
pasai apa ntah emosi dia jadi tak stabil.
bendera kot, pasai bendera..huhu..

kat group duk kecoh pasal nk bayor yuran, jadual kelas dan sebagainya.
bosan..

jumaatnya, slpas depa ni solat jumaat, adik aku angkat kening.
"dah, jom ar!kata nak g stimboat"
kwang asam. dia ingat.hehe.
jom lah..
aku mmg dikenali sebagai peng-giler-stereng dan takleh duk diam kat umah.
diorg mmg knai sgt2 lah.
jek 2-3 kali, buleh g slaluh..haha.
ajak mak abah,diorang tanak.
so, kami-kami je lah.

try seoul garden yg baru bukak tu.
baru tak baru dah berbulan jgk la.
makan la korg smpai pecah perut.
abes diet ariff. sudeyy smpai xleh jalan.
haha..amekaw!



tgk mata tu, xleh bukak, tapi bab bjalan no hal..
huhu..sasmahans...

diorg ni penyopan.
kmas je makan.hehe.
kalo ngn mbr2 aku rasa bsepah meja.

see..kemas je.

"abang sayang adik"
caption geli-geli kami adik beradik..haha.
kecoh kat wasap group famili lps aku send gambo ni.
kna bahan weii..

we-fie..
dah...abes dah janjiku padamu.
eh..ade satu lg..next weekend k!
haha.byk bjanji sungguh.

bjalan ngn adik2.
sbb dulu2 xda org bwk..huhu

depa pun skang dah pandai kuarkan statement kwang asam..
"time ni laa nk kuar ngan kaknik..nt payoh doh"
woit! korg niiiii...
huhu

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.