rombongan


i was selected to join a rombongan ahkak2 gomen ke SUK Melaka for benchmarking punchcard system yang katanya diinovasikan sendiri dan dengar2 kabor dia nak bagi free kat sesapa yang nak.
bende free opkos laju lah diorang ni menanda aras.
pejalanan ahkak2 gomen mengambil masa yg panjang. 
tganu melaka is bukan dekat and ting tong juge lah bila lalu highway tangkak itu yang aku rasa kalo sesapa nk lepas ujian memandu kalau dah lepas bawak kat situ kire korg grading tahap blekbelt.huhu.

this was my firrrsssttt time join lwtan org anjur since i have been here for 3 years.
banyak la lack situ sini.
aku rasa kat tmpat lama aku diorg well-prepared lagi la.
protokol tip top and, kire kemas lagi la perancangan lawatan itu walaupun singgah alamanda sebelum balik.
ok2, itu citer lama.

aku dah plan kalo diorg tak singgah cari signature negeri lawatan itu, aku akan boikot xnak ikut dah program depa. alhamdulillah, hasrat boikot itu disupport oleh driver, dan encik tegap dan sado itu telah membawa kitorg carik asam pedas. x kesah sedap tidak, yg penting dapat. haha.
pada aku ok jer, hajah mona tak bukak siang beb, so makan la kat foodcourt depan taming sari tu dengan rasa kesyukuran. hehe.

and here the picas.. 


hotel swan garden is kind of near pantai kelebang.
ok la, nice and bersih.
sesuai untuk ahkak2 gomen.

seb baik ade ade yg baya2 aku, so bleh la geng

malam memang keja makan.
igtkan diorg cari seafood kat MIB umbai.
rupanya kat MIBMB.
aku x penah ke situ.
kalo kat hujung nun sana pnah lah.
makanan dia ok2 je.
sbb halfprice kdai baru buka, so ok.
jgn banyak komen.

masing2..lapo nau

baliknya..
amekaw bersepah..


petang sblm makan tu mengimbau sejenak di depan hardrock
diorg mkn cendol, pastu posing2 depan beca.
beca kat klate ade, so aku x heran.
haha
yg ni aku mmg heran sbb kat tganu is takde yg pure rase dia
mcm ni. masam dia pedas dia.
i loike! *smbil pjm mata
ni ktua rombongan.
antara bos2 aku gak la
ini kedai yg halfprice tu
ini la lawatan yg makan masa dua hari pjlanan.
mlawat nya 3 jam lebih kurang.
janji dpt ilmu nya. kannn..

aku kenpius samada aku berlatarkan hardrock cafe atau..
kedai kopi chung wah.
huhu



hardrock
a.k.a kafe kopi batu keras
ha?
jonkerwalk.
is tempat yg nak makan macam was2.
jalan2 tgk building warisan oke la.

so far, ok la jalan2 ngn ahkak2 sopan ni smua.
tapi yg singgah pasar borong melaka tu aku mmg xleh terima sikit lah.
hehe.
ok la, next time jgn lupa jmput i ols lagi.
kbai!




No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.