mende mung

last 2 weeks my fren texted me "sy nk knalkan awak kat kawan sy"..
i was like, oke, go on lah.
then after 2 days, after few conversation i was like "mananya?tade pon"
then he said "sy takut la plak awak reject dia"
eh..kejap nk bagi, kjp tanak bagi..

actually this conversation and the willingness for him to "give" me a susben (suspected hasben) kunun-kununnya itu, contribute a theory of owh-camni-ke-org-pandang-aku.
then i asked him, how actually ko pandang aku smpai ko bleh ckp aku akan reject dia even blom pon ko bagi ape2 info.
ttiba dia kata dia takut bla..bla..bla...

and another actually aku bukannya beria sgt tang kesah dia nk knalkan aku ngn whoever fren he had, cumanya aku nak tau in what position now aku di mata engkau itu.
dan mungkin di mata org2 seangkatan.
choosey?
high class?
cerewet nak mampus?
hard to get?
or.....get lost?
or.... kyra lydia? (ttiba).

and...why.

sampai ke sudah aku tatau jawapan dia.
dah dia knapa sbnrnya.
haha..
kenpiusing.

dan aku paling sentap
"nt awak jgn kecewakan dia"
eh, tade plak lah ko terpk kalo dia yg kecewakan aku.

aku mcm meng-argue benda yg belom jadi..
perang sehari dua jugak lah.

sampailaa dia anta gamba kak mah tengah taichi.
dah tade modal sgt la tu?


**pnah tak ko sembang pasal kesudahan drama sinetron, padahal ko baru tengok tajuk dia kat intisari rancangan. gitu la kesahnya.
sengal lah haih.hahaha

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.