YB

semalam. program khidmat masyarakat di sekolah area2 sini.
this was my first time going out to skol doing CSR kinda thing, tapi bajet mmg xnak kluar langsung.
i felt very the berat hati nak g sbb slalunya bajet utk CSR is sgtlah heaven kalo program lepas2.
we want them to feel our presence. kann..
after ejas sket2, this half day program was alhamdulillah, setel dengan jayanya,


sbb aku sorg je pompuan dlm team, aku yg kna jd mc.
takpe, audience budak, maka xde la gugup sgt.

aku rasa mcm YB bagi sumbangan kecemerlangan plak.haha

kita akan happy tgk org happy.
lets put ourselves on the students' shoes.
pesan org tua  dtg tmpt org harus la berbekal buah tangan.

siap la kemas library sket2, ade bengkel sikit2..
smua sket2.
tapi kerjasama ngn sekolah is sumting for them
also for us nak masuk bertanding anugerah kualiti thun ni.
hehe.
aku buh gambo yg ade muka aku je lah,
kan blog aku. ^_^
kecoh sket la, camera pakai hset je.
pastu laptop plak xleh connect projector.
smua main redah camtu je.
no proper preparation aku tengok.
kalo kat tmpt lama aku, msti dah sbulan prepare.hehe.
bunga gift utk skolah tu pon dpt slpas pujuk rayu session.huhu.
well, in short, it was a happy program.

^-___-^


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.