kawan

semalam ade kawan datang.
jauh.
ksian dia.
so i applied kluar awal, and spend my 'precious' time with her and another one which she called calon tak jadi. and of course i would lend my ears for those who memerlukan my thought, dan kadang2 ye lah kan, my thought tak membantu pon kalau dah sememangnya ur intention dah straightly on the path yg dia pertahankan itew.

and these experiences bring the maturity for me to make decision for my own.
sapa kata pengalaman org xbleh mendewasakan kita?
tapi ade juga yg kata you din in their shoes, you do know.
~ whatever.

kadang keinginan hati kita bukanlah seperti yang disuratkan untuk kehidupan kita.
jika kita melawan, kita akan membinasakan diri sndiri.
hey, dont just follow the flow, be the flow.
the flow yang mempertahankan diri sndiri dan jangan lemah dibawa emosi.
*so now sapa yg beremosi ni? >.<


i just want to say, be true in your feeling, if the other part is truly have the same feeling to you.
then, cari celah mana masa yang boleh kamu go to deep conversation to decide which part yang spatutnya korg lalu for the next step. if jalan lain2, camana nak walk together? kalau dah takleh consider to blend persefahaman dan toleransi dalam menuju ke jalan yang diimpikan, what d'u waiting for? why should you stay dalam kehidupan yang sendu dan tak menjanjikan apa2 itew?

be wise people, use ur wisedom..
i also deny my own feeling.
but, it is just my feeling.
since the other part x connect the feeling with me, i think it is oke.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.