kucing

kadang2 ko mesti pnah terasa diri kau berhati rapuh..
macam pagi tadi, aku rasa aku terbangun lewat, then everything mcm rushing..
tak sempat lukis kening dowh..biarlah kening tenyeh cenggitu je arini.
bak kata twani, when u think you get the mess on that day, think that u must have another 364 days to be gorgeous.. dont worry.
siap2 aku g bukak gate umah ttiba doom bunyi..
aku pandang depan gate, betul2 depan gate dowh, kucing tu menggelupur..
dia bunyi mengerang sket pastu off.
aku mcm terkejut terkesima semua ada.
sebaik dia tak darah-darah.
tapi tak bernasib baik juga sbb dah innalillah.
van tu la, jalan kecik taman ko takyah nk speed sgt.
buat2 rilek sudah.
mende nak laju2.
pastu kemain susah nk keluarkan kereta tanak bagi kena.
ya Allah.. aku kalau terkejut pagi, memang sehari dah la dlm keadaan serupa ini.
menginsafi pon iye juge.

org kata kucing ade 9 nyawa.
so aku harap balik nanti dah takde kucing tu depan rumah.
tu kucing org bela kot.
sebab slalu je dia lepak blkg pintu dapur rumah.
hmm...msti tuan dia sedey.


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.