14022012

apa? ingat nak citer psl valentine ke?
owh!sorry, i'm a muslim..
hari kekasih i adalah hari i jumpa kekasih i.
so, i nk kna tggu itu bila.
kekasih i yg 1 tu i jumpa hari-hari.
5 kali. kdg2 ontime..kdg2 i qada'.kdg2 i jama'..hehe.
tapi Dia slalu ada dlm hati i..


tetiba saya mahu mendengar dan melihat lagu ini di sini hari ini.
hurmmmm....
saya buat tagged utk hadiah pemenang.
besok perasmian.
tapi hadiah semua time penutup jumaat ni..
jaga booth.pnat dowh..
ini time xda org..
tapi sonot bila tgk client gumbira..
byk bercakap harini sampai lenguh mulut.
pagi promo kat kaunter pameran.
saya tak boleh dok diam kat kaunter, tambah plak utk promo.
rase gatai nak p panggil org dtg sign buku plawat.
pastu tadi students 2 group dtg nk buat interview.
asgmt diorg. saya agak segan bila diorg tape suara..aduihh..
well, suara saya tak mcm suara awek2.
kalau diorg rewind balik ape laa akan diorg ckp..
mcm rambo kot..haha

smlm saya tdo xhengat..
seb baik ade housemate yg ketukkan pintu suh bangun.
kalau x mungkin akan kelewatan ku di pagi ini.

smlm dah setel mencari-hadiah-rm2-mintak-diskaun-muka-tebal.
alhamdulillah.

harini dapat baju gift housemate g s'wak.

hari jugak baru kelentong org sbb someting i dun wanna do..*sunat-melarikan-diri*

harini kna dinner sorg2.
padan muka cheq...

huhu.

k.bai!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.