explosion week


 
mengelap balik gifts yg telah dibeli dengan diskaun-muka-tebal.
skang mana ade jual barang RM 2 kcuali mug kosong.
xsggup nk beli yg tu, ku usahakan juga memohon diskaun.
mana yg knal mukaku ini -yg slalu g kdai gift, mmg akan senyum dengan menjawab
'oke lah..i bagi kat u'..

ini adalah design buku program.
saya menggeledah laman maya mencari design yg menarik utk program ini.
ini merupakan program pertama unit pembangunan sumber ilmu tahun ini.
saya mohon ia berjalan lancar.
i work on this..
even not that hard.
tapi saya terkecewa sedikit..
mls saya nk sebut..
saya hanya perlu positif.
seperti apa yg saya baca dlm tafsir tempoh hari.
"cukuplah hanya ALLAH untukku"

ku heret skali sahabatku.
dia pon konpius kenapa dia kna mencari adiah2 ni kerana dia bukan staf ofisku..
ah!ade aku kesah..haha..
well, tqvm guys for the help..
i love you all.
dlm kesuntukan masa plus bajet-segar-amat,
tanpa kalian, xdpt nak setelkan smua ni.
mak suuuuka  melihat barang2 di sini.
jeling2 je.
xsempat mak...


bersemangat bila suh pose..
haih.budak2 skang..
lapa..mgkinkah akan ku lantak menu yg sama ini hari ini.
mencari-cari..sampai ke jatuh matahari..
balik2 umah xleh lelap.
sampai ke matahari naik..adoouuiiihh..
skang masih ber-twinkle2-little-stars..
xmkn lagi arini..





chupp!!
disertakan bersama-sama ini ..
aktiviti wajib sebelum..
*._____-*












perjalanan program ni utk hari first.alhamdulillah.

bersambung esok plak..






No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.