amanah

saya sgt takut kalau dipertanggungjawabkan seperti ini.
RM yg tercatat main ratus ribu.
beban amanah ini, tapi saya berpegang kepada satu.
Allah bersama saya.
psl beli2 barang ni jugak org2 pun x brapa nak deal ngan saya.
sbb diorg lambat2, slh2 bagi info.
saya takkan mcm tu kalau u ols buat elok2.
saya di bahagian pelaksana mmg ler agak hot sikit.
saya bukan buat benda tu sekelip mata siap oke..
hmm..biar lah kalau nak simpan dlm ati.
forme we like famili in one roof. abes kat situ je lah.
saya dah x kesah semua tu...
maaf laa ye..huhu

kami jadi florist.
petang td g hias dewan.
sambung esok plak sikit.

sgt seriyes okeh.
tadi sesi luahan kat dewan dengan kontraktor.
dia kna hias dewan juga.
part letrik.
hummm..xleh nk ckp ape, kami pun last minit.
event mgr pun x turun.
haih..pening2..
esok harapnya dan.

sempat lagi mek nih..
utk menceriakan keadaan tunggu mbr sampai.
lama gak dok dlm kdai tu..
brapa gamba dah tersnap.
akak jual kat situ pandang2 jeling2..
jeles laa tu xleh snap gambar dia..haha..


td sepagi kami meeting.
dan ke nak siapkan kajian pasaran by this jumaat?
dan? dan?


ok bai!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.