9 Julai (Part I)


kenapa kena ada lilin atas kek hari lahir?


last 28 years, i was born to this earth, and given a name as Asmahani.
(even few still couldnt catch the spell of that till now..bukan susah pun rasenya)..
i am the fourth..yepp, i got 2 sistas and 1 brader..

alhamdulillah, masih bernafas dengan baik, tanpa stuck mane2 sehingga saat dan waktu ini.
semalam drive 12jam kot sampai ngantok2..
arini badan rasa nak demam, tekak mcm sedikit x bes..
lozenge tu x brapa nak berkesan..
skang saya tengah fenin2 lalat..
haish..

takda apa yang lain dari bday2 yg sebelum ini.
cuma saya ada satu hajat kepada Yang Maha Pengasih dan Penyayang..
aminnnn..harap diperkenankan..

terima kasih kepada ma, abah yg telah lahirkan saya ke dunia.
dan membesarkan saya.

terima kasih kawan2 kerana telah menyokong kehidupan saya.
terima kasih kepada semua yg telah datang, stay, pergi di sepnjang perjalanan kehidupan saya selama 28 tahun ini.


semoga dirahmati Tuhan.


2 comments:

  1. selamat hari lahir aney!
    smg pjg umur, murah rezeki n cpt2 kahwin!
    fyi, aku dh x keje kt incf lg. any emails send to my yahoo email k.. bln dpn keje kt tmpt br. hehe..

    ReplyDelete
  2. terima kasih ariza.
    ko kj kat mana plak weh?

    aritu aku g ko kawen, tapi x smpt jumpa ko da...

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.