ambitious

saya tiada cita2 nak menakluk dunia.
kerana saya tahu saya tak mampu..
oke fine, saya tak ambitious.
tapi atleast i know my limitation.
dont you?

*akan ditulis sekejap lagi*

tulisan dan gambar di atas saya paste-kan semalam.
ia bukan sekejap barangkali..
biarlah..

saya kekurangan mood untuk meneruskan kerja seketika disebabkan faktor-faktor yang menjadikan saya 'layu' pada hari ini.
pagi tadi audit, alhamdulillah, setel.

semalam ceritanya Man dengan Faiz.
both of them very 'enjoying' their own life..
seorang dengan pengajian dan sgt let-me-live-like-the-flow.
seorang lagi dengan dah-nak-kawen dan kehidupan yang lebih baik..
both live in good condition..

melihat orang gembira, memberikan inspirasi.
kita pun boleh hidup begitu.
Allah itu sayangkan hambaNya.
semua Dia bagi sama rata.
mengikut kemampuan.

cerita pasal cita-cita..
saya mengikut arus..
tidak terlalu menggapai awan.
tidak terlalu menghenyak ke bumi.

saya tersentak dgn sikap itu.
saya tahu saya tak layak berkata-kata.
tapi saya yakin dengan kebenaran.

Allah, ampunkan saya..



No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.