break

sementara menunggu azan zohor, saya mahu menghentikan seketika kerja2 saya di masa rehat ini..


ok, i lie..


i got the MEMO untuk approval ketua program in-front of me..
the draft actually, before i give it to practical-training student..
kelihatan diorang pun dah macam dah pening2 tatau nak buat ape since this week diorg kena dok under unit ni..petang ni insyaALLAH, lawatan ke bangunan baru untuk refreshkan diorang, jgn kasi tdo..

ALLAH Maha Mendengar..
itu saya yang mampu saya lafazkan..
Alhamdulillah, semua sudah mampu senyum..lapang hati mungkin..
budak2 ini perlu diyakinkan..kalau dah tak boleh sangat dah tu, jgn laa amik risiko..
jgn participate utk amik syarat je kalau tak mampu nak bagi komitmen..
register laa ratus org pun kalau yg buat A-Y org lain dah ko hanya amik Part Z sahaja, tiada guna bebeh..
apa2 pun, doa2 org teraniaya yang berdoa bulan2 puasa ni dimakbulkan cepat..
dan saya dah nampak senyum di bibir terukir..
kalau tak pagi tadi mendung je dari jauh..
moral of the story: jgn nak menyanggup saja, tapi blkg tak sanggup.


sumber
senyum membawa kebahagiaan sejagat.
(gambar hiasan)

sahur pagi tadi bangun agak kelewatan sikit nak masak2 semua..
alhamdulillah, setel juga 520 pagi, smpat laa sahur dalam 15 minit gtu..
nasi goreng sardin-tuna, ayam bakar madu (reheat), sparuh telur masak sambal, susu.
terbaek!

oke..dah azan.


assalaaamualaikum!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.