ke mana?


dilema..
yang belum tahu jawapannya..

saya tak pasti kalau saya pilih untuk transfer ke kampus-hulu-ceruk-tganu tu, mcmanakah kehidupan saya.
saya tahu, dulu masa nak ke sini pun mcm2 org cakap, tapi once bila dah ke sini, selesa pula. cuma jauh nak berulang laing balik kampung.itu saja.

pressure kerja..well, masa dulu, time interview, org tu tanya 'could u work under pressure, miss?'
dan dengan confidentnya saya menjawab, 'yes, i could!'..
then, here u are..

duduk ceruk-hulu, sorg2 memandangkan belum berdua, di kampus yang baru mula nak naik, camana laa ye?mampukah? saya di kampus ini pun sorry-to-say, agak kelam kabut.lagikan nak manage sorg2 dgn limited staf.
melihat kawan saya di kampus kota yg student x smpai 3ribu tu pun saya dah gerun..she even has to work for 2 other post since tak cukup org kat sana. then, mana nak buat kerja hakiki dan sgala..saya ni dah le jenis yang cemas..so, how come?

faktor yg harus dipertimbangkan: keselamatan, kemudahan, keselesaan.
tetiba rasa x secure sbb xda org nak tgk2kan.
tetiba jadi takut.. ntahapa2,kan..
iya, my brother around there, dia pun x suggest saya ke situ..
he knows me well.

tetiba rasa nak ade 'bodyguard'..
er...kawen menyelesaikan masalah ke?

saya berserah je laa kan..
kalau jawapan dari dungun kata mmg xda post utk tahun depan, makanya, saya amik yg bukit besi tu..
dan juga sekiranya diterima, sbb semalam tarikh tutupnya..

cepatlaa akak-dungun, reply my email.
i called her just now, she was out for bfast.
*nerves*

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.