humph!

ada fakulti muzik plak ke kat segamat ni?..
dari tadi dgr org dok main 'biola-cina' tu..
well, i dunno wat they call that actually..

saya sangat kegeraman apabila mendengar berita diorg nak guna ofis baru saya buat event.
bukan saya kedekut.sbb bukan duit saya pun semua segala tu.
tapi memandangkan perabot yg ada tak ditanda pengesahan terima lagi.
dan tak abes supply lagi.
dan kami pun x masuk lagi.

sebarang kerosakan nanti camane.
korg mungkin boleh lepas tangan bila event tu dah abes.
saya khuatir.
sangat.

kecewa ar camni..
i'm not to blame anybody.
but..urgh!
its hard to describe..

sbb tu kot depa x include nama saya dlm event ni.
and even in attending meeting pun x di involvekan..
if listed pun i xnak g...huhu
yes!of course lah saya emosi..
bukan nak kata saya sorg yg susah payah buat kerja equip brg dlm tu..
kwn2 dan staf ramai menolong.
and if you in my shoe, awak buat rumah, isi barang siap, x cukup brg pun lagi, adik kakak nak buat kenduri dlm umah awak, camana rasa? hepi?


hmmppphhh!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.