kawan-kawan

'sedey kan?'
'awak ingat awak je. saya ni, yg boleh dikatakan makan-sepinggan-tdo-sebantal ni camana?jadi saya tanak pk dulu'..
saya menahan perasaan.minded setting jangan-pk-jgn-pk-jgn-pk.
tapi dia dah sebak dulu.
melihat di tubir mata beliau ada takungan air jernih.
sambil ketawa berdekah2 nak cover dan seraya berkata dengan sedikit perlahan 
'tak lama lagi awak pulak'.
'saya belum tentu.takut nak berharap.'
lantas senyum, menyapu mata, dan berlalu pergi.
*saya kaget seketika*

mungkin boleh diframe di dinding suatu hari nanti.
untuk tatapan anak2 cucu.
among the first yang transfer, Wawa.
hurmmm..


Sokri Pedas...hehe..
yang ini pun aku dah frame..
smoga kita sntiasa update
uh!tetiba aku sayu.huhu


even ada beberapa hari lagi (padahal 2 minggu -tolak tambah),  entry ni pre-farewell.
aku harap aku tak sedey yang melampau.
huhu..



persahabatan.
tidak boleh dinilai dengan harta.
mahupun apa-apa yang boleh ditimbangkira.

itu saja.

2 comments:

  1. saya pulak yang sdeyh bla baca..walaupown xlama knl kakak2 kat cni.. tapi dah rase sebati dgn sume staff kat cni..huhu

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.