majlis raya ofis plus farewell cik nun

 ofis buat jamuan raya semalam.
pkul 11.00 abes.
pastu terus ke umah ekin, dia buat makan2 raya unit dia.
mgkin nak meraikan cik nun, dia ajak skali.
so, dah last2, dapat juga merasa ikan patin masak tempoyak..
adeh!sangat best oke. dia punya rasa mmg pergh!
even i x makan spesis ikan dinasour cenggitu, tapi i makan kuah dia.
terbaek..

abes smlm pkul 11.30, balik umah, solat.shutdown.
pagi tadi seb baik x merah punch in..huhu.

of kos byk click-cluck and i share 'em here a few..


tido ke kak sambil berucap tu..

yg diraikan. tak tahan eh, merah muka2..

makan2.potluck.
xda sate x raya eh..?


artis jemputan.
he sang the song i requested...
bagus2 ;)

so'oh dengan makanang..


maing mercun..
seb baik pandai cover.kalau tak mau kna hambat ngan pak PB


pustakawang sengal uitmj sehingga 30.8.2012.

iman bin amin

xtvt membungkus mknan x abes..

nak suh amik gambar kenangan hampir stgh jam menyusun.

berkejar sana sini..haha..
i lov this moment


famili opis MJ ^___^
tanpa bos ekceli..
last minit x dtg..
tapi meriah juga.

untuk aku bagi farewell-speech kat ko aku rasa aku x boleh.
sbb aku tanak ia berakhir di sini saja.
we are in the same field, tunggang tebalik jumpa juge.
ia, mungkin ia tak sama.
apa yg boleh aku wish
semoga ko mengharungi hidup tanpa aku dengan baik.
(dan aku juga)
after  4-y 3-m kita sekapal.
wish u all the best.
ada masa kita hangout sama ..
(even aku tau ko 'sebok'...)
i lap u my preng!
bai..sob..sob..

1 comment:

  1. Happy sangat with all staff! korang sume sporting! rase mcm satu family besar malam tu..
    nnt saya mst rindu korg semua..huhu

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.