henpong

assalamualaikum..

pagi2 mcm biasa lepas solat subuh time hari kj, bersiap2 akan bukak radio guna app kat tepon.
radio apa? opkoz i dgr JoHaRa for a good starter.

topic arini, pakai henpong lebih pada satu adalah tak setia.
hehe..well, kalau pk surface mmg aku akan stuju..

just like, why-shud-have-more-than-one-number kinda thing.
act'ly aku pnh try nak pakai 2 no..tapi failed.
akhirnya nombor yg satu lagi tu expired cenggitu.dah la no cantek, maksu dapat dari center sndiri, org bagi masa dia nk benti aritu.
mmg aku kna sound tepek sebesen dua.

skang, yes aku ada 2 no. satu tu no broadband, so aku x pakai untuk calling.
so aku masih ada 1 henpong..

hmm..depend pada keperluan sebenarnya.
depend juga kepada kehendak.masing2 manage.
setia atau tidak, hati masing2..
jangan tak setia oke, tak baik.

daa..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.