mimpi itu.

hye ols..
balik kg last weekend.. (well, sjk 5 bln ni bila nya lah aku tak balik?buleh kira ngn jari).

seronok semalam bersorak ngn kmenangan TRW.
aku x kesah lah psl politik bola, tolak sana sini, janji gol ngn aggregat kito monang yaw.
skang pengulas sukan tak terlatih sedia utk xplainkan apo yg aku tak paham. so, mei wenti..

semalam aku mimpi.
mimpi yg tak logik.
smpai nangis2 terharu dlm  mimpi itu.
mimpi yg aku pakai bj kurung sambil bunga2 sakura turun dari langit.
wah2..memang tak logik.
pastu mcm mengarut-mengarut-mengarut..huhu.novel-based sgt..
kuat berangan neh..haih..

last week, masa nak balik lps kj tu, bukan main aku pecut nk tgk mr. arrogant.
aku singgah satu kdai anak tokey lah plak tgk kartun.
bapak dia masuk dlm kdai aku g bisik kat adik tu.
ko tau apa dia bls?.. 'kakak, saya nak tgk kartun laa'.
tobat aku xg dah kdai ko..huhu.
punya la aku geram, balik umah sambil tahan geram.
tapi sbb tahan tu, Allah lajukan tenet, so dapeklah den nonton online melalui tepon ai..
hehe..sonot dua ronot.

k lah.
ttiba nak attach stagram a/c. sanss gak tgk pc version..
-#peace

folo: aney_ans okeh.
^.^

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.