forget

forgive and forget..
sape yg bleh forgive and forget is sangat hebat aku kira.
kdg kita bleh forgive but to forget mgkin tak.
sbb tersimpan dalam kotak kenangan.

dalam duk on-off or ingat-ingat-lupa-ingat-lupa, aku cuba tetapkan iman.
cuba xmo ingat sweet2 things.
cuba untuk alih the shadow.
alihkan juga pemikiran kepada benda2 lain.


emosi itu terbawa-bawa smpai dlm panggung.
sado nya Aaron Aziz tidak memberi kesan. Suamiku Encik Perfect 10 should show the perfectnya the husband..but..tak menggambarkan pon..
ia membawa kerasionalan aku memikirkan jalan cerita yang tak kena pada tajuk.
mgkin lebih tepat dia tajukkan 'Suami Instant' or 'Cinta Kapal terbang' sbb dia jumpa kat dlm plane.
oh, mgkin juga bleh ditajukkan cerita 'The Plane' spt kegemaran Firas.

dan kritisnya pemikiran aku pada cerita itu membawa kepada "hey, wth smua org nk pregnant anak luar nikah, and hidup sosial mcm takde iman ni smua"..
yg da ade tunang duk flirt ngn org lain, yg itu baik tak bertempat yg aku rasa mana ade manusia baik cenggitu zaman skang.
oh, semuanya kelihatan tak kena.
"ah, sama je smua"
housemate aku dah pandang "dah sape suh ajak tgk citer ni".
mana nak, dai nak ajak tgk Puaka Balai Gombak.
tamau aku.

emptiness is something that u can feel, in your heart.
even u pretend like not, closed people can see it.
lost while in crowd.got bz in the masa senggang.so on so forth.
also we tend to talk about same thing berkali-kali.
huh.

just let it be.
and strongly move on.
yes,while u still coming, we should know that ia tak mcm dulu.
i cant stop u bcz who am i to do that.
u are not my controlled variable
but i can do mine.
harapnya kita tau duduknya kita, tempatnya lain.
bataskan pls!
mohon terasa. hashtagged.
enuff..i want to enjoy
moments yg sekejap pemberian tuhan ini.


smoga Allah memberi kekuatan dan petunjuk yang baik.
atas sesuatu yang sementara itu untuk kita aku pelajari.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.