hehe

slm...
*kdg2 bagi slm, kdg2 tak..
haha..jad*h.


smlm aku bjaya.
tapi arini dia kalah. hehe.
ok la kan..


just be good then. future wont tells actually.

skang risau pulak aku nk kna attend presentation yg memula aku rasa small matter klik-klik je.
ces, rupanya merisaukan pulak dengan crowds and awards.
ow hem geee..

nak elak pon dah x bleh dah.
pg td turn aku present knowledge sharing - book review rasa mcm bagi tazkirah.
org mcm mende bookreview cenggini.
tapi sbb aku among the bosses (time ni xnk plak dipanggil leader kan..), ske ati deme la nk react cane.
haha..lantokler.

serius bos 2 org tu..
wakaka..
ko tau tak aku x baca pon buku tu ekceli


mmg beribu riban kali dah present tapi ..
stail aku present mcm bentang strategi peperangan.
suara dah memang tiptop hebat dan bergaya.tegas.
gaya tangan, picing mata sesepet mungkin.
like u-don-dare-to-tanya-soalan..
merepek2 kan..haha..

camana la viva theses nanti.

kbai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.