oh my God

Oh-My-God!


itu saja yg boleh aku ekspresikan.
mungkin sudah sempurna kisah yang tidak sempurna.

since April 2014 till last nite 14 Jan 2015, was i being fooled by these?
setiap hari pls. (oke fine ade la sengkang paling lama pon 2 hari), and semalam kalau takde trappy crapped question aku tu mgkin esok dia punya big day baru nak cakap.
berkali-kali pls aku tanya supaya jgn tarik aku hanyut skali, deny-deny-deny.
konar situ konar sini.
u know what, i am lady with principles, so mgkin dia konar byk takmau aku rasa awkward.
and now aku awkward pls.

"tak da kena mengena"
ok, fine, then u can act like nothing happen, and i will stop wat we are doing (was)..
for me, kita tanak buat kat org as well as kita tanak org buat kat kita.
bapak hint dah aku bagi x paham2 tatau la.

guys, as usual.
as expected, kan.
jatuhnya sakit sendiri, even this time aku rasa mcm ohmygosh sweettalker with goodlooking.

okfine mgkin aku yg meleweh2 perasaannya..
pada dia mgkin just sharing is caring.
mulanya bleh la nk kata nak jdkan punch-bag.
tapi...
fine la mula2 aku dah remind diri no-no, but then who yg mcm2..
"sbb bnda tak confirm, mls nk bising2"
owh..apa yg confirm ape yg tak.
u with someone oke..
glad that i am among the first yg u inform that ur e-day would be on that month.
means, oke fine aku is "updating-machine" yg takde perasaan. *myGod.
aku x brapa nak hadam bab-bab ni.
in my thought somebdy takkan msg slain closed ones in the morning to update what they're doing.
takkan share theirs new collections on this and that..
and watever good and worst.
*go tell ur sayang lah.

takyah nak buat aku TTM lah.

the biggest thing skang is why should u lie?
bukankah berterus terang itu bagus.
why after almost ten months?
after aku dah terbiasa msg ko ari2.
after aku terbiasa update itu ini ngn ko.

skali lagi OhMyGod!

skali pk untuk aku positifkan, maybe ini is one of the benefit hidayah petunjuk tuhan for my prays.
kalau tak trap smlm aku akan masih melayan.
mlm ni nak jmpa.
esok nak jmpa.
cane?

google and read good things to neutralize the feeling.
mgkin.

regret.
dan aku tak suka mikirkan bnda2 sbegini di umur begini.
aku rasa dah cukup.
penat la weyh.

oke one more thing.
aku tatau la aku ni ade daya magnet menda.
org akan datang bercerita itu ini.
ade yg stengahnya di awal perkenalan would tell "when i with my kids..bla..blaa"
a sign that he's married.
ade stengah story pjg2, bawak kita cerita itu ini, sampai ke bulan, and dem ttiba baru nak confess "actually, i am with sumbdy".

skali lagi OhMyGod!

tuhan nak suh aku lalui lagi bnda2 camni kot.

Hmmm..aku rasa cukup dah.
Semoga Allah memberi sesuatu yg baik dan bermanfaat.
apa2 pon terima kasih lah atas concern smua2 tu.
appreciate that.

as what i always say (kat dia) jangan dikenangkan badness org, kenangkan baik org then kita akan tenang,
their badness, utk pengajaran.
it is oke to being sakit hati but makesure jgn lelama.
tuhan tak suka.
rosak jgk hati kita.

dear God, gimme strength to move on.
*hoping..
*well, awal tahun with surprising lesson. *hurmm...


tambahan selepas berfikir.

salah aku kan.sbb aku letak emosi dlm persahabatan.
hmm..ok aku akan asingkan.
dan akan limitkan kepada yg sepatut.
baiklah.


No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.