syawal

baru ade mood update gambo raya.
mana yg ade je.
DSLR rosak.
mmg dem la kan time2 gini nak rosak.
seb baik la vivo V3 tu ok gamba dia.
boleh la dari tade

Anak2 abg aku.
anis. aina.
kalo jalan ngn aku org kata aku mak dia.
pffftt..

keluarga abg aku . tanpa abg aku.
dia mmg raya 1st je pakai bj raya,
pastu tatau dia g mana dah lps tu.

famili kakak aku yg kdua.
kakak yg pertama raya umah mertua.
subuh2 ari dah xde

Aku. sorg.
sobsss...

ciktee yg bergaya

fotogenik dia sorg.hehe
org raya gembira. kita tunduk pandang lantai je.
sobbbss skali lagi

raya 1st dengan smua ahli keluarga aku.
tambah keluarga pakdo Said dan keluarga poksu Ya.
aku tu sebenarnya nak melompat.
haha..
raya.
mestila seronok.
kalau terasa nak hambar tu, kita la yg create the moments.
kan..baru la dia tak jadi sendu sorg2.
bawak2 la bergembira di hari yang mulia.
Salam lebaran u ols..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.