the 1432H raya

 pejalanan semalam rase mcm hape ntah..
saya mmg berhemat habes baik mengikut kelajuan yg ditetapkan..
phew!hasilnya mmg hampir 14hours perjalanan nak sampai bumi pencarian rezeki ini..
traffic slow..smua org xmo kna saman agaknya..
hampir setiap bandar utama yg dilalui ade polis trafik yg guide..
berhenti kat pantai kelulut *kegemaran saya* sbb view dia cantik..nmpk pulau kapas kat seberang sana..
tomyam dia mmg pedih perut ar..fresh seafood, mgkin main sauh sebelah laut tu je..huhu..

sembang ngan raja sehari..nasib x angkat sembah patik harap diampun ja..

tina and azad

saya g knduri kawan..
kawan SPM sesama..prep sama2..gelak sesama..
zaman itu mmg xkan terluput dlm memori..kan..
dan hampir 10 tahun juge x jumpa clazmet yg msa f4 dah tukar skolah..
and for my dear fren sayyidatina, wish u smoga kekal ke akhir hayat..

 ada knduri juge kat sebelah umah..
my kawan zaman kicik2 dulu..
main pondok2 sesama..
kelihatan anak buah saya yg mmg xleh bawak majlis berebut nak berkat tu..
huhu..smoga org2 yg kawen2 ni bahagia..
smoga juge tempiasnya kena kat saya ni..


raya sangat bes..kan...^^..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.