my sweet brother


he's my brother, ameruddin
(BH, 21072011, p.3)

this early morning, about 10am i got a sms..and a misscall notification.
misscall from a fren, yg baru abes interview..and he gladly storied about his nervousness and kemerapuan dia menjawab pasal akta segala bagai.huhu..hope he would get that job since niat dia nk kawen ngn student medic yg cun..haha..ntahapa2..

and the msg was from my abang..
yes, my brother..who born from the same rahim of my mum..
haha..xleh blah masuk paper..igtkan pebenda..
nak jugak..oke2..xleh lawan, i masuk pakai topi ngn jubah konvo..lagi glemer..
chomel juge abg saya ni rupa2nya..
oke2, as a good baby-sis, i gagahkan juge belek the paper yg kak gee anta ni..
nak terguling2 pun ade..
'oke ape masuk telinga ngn rambut..kire masuk le jugak'..
layankan aje..

btw, rambut dah jarang2 tu..sile ke Yun Nam Hair Care ye.. :)

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.