end of Sept


saya sakit pinggang. sejuk kaki...
rase mcm nk curl-under-blanket with the Oggie..huhu
redflag brings me kacau dua hari ni..huhu..

well, saya agak kacau juga sbb asyik buat bnda backup org lain..
sbb org lain itu tidak berapa komited dan lps tangan.
'eh, bukan saya..bukan saya'..dan tunding situ sini.
maka sebelum saya yg nk mnjawab dan kna sebagai penyemak, kna laa draft.
nasib saya ada note stiap kali ada apa2..
phew! sungguh tidak perihatin dan x bes.
since the time yg suppose saya bleh buat bnda lain di-spend dgn kerija2 itu..
sungguh tak cool..

saya perlu ke KL lagi..
minggu ini.
semoga Allah memanjangkan umur, cepat sembuhkan kakak sedara saya.
yg terlantar di Spital Selayang. sakit buah pinggang.
saya mewakili famili saya..maka perlu ku kutip semua adik beradik yg ade kat sekitar untuk bersama-sama.
amanah tersebut harus kupikul.bersama-sama.
jika bukan saya nak urge, siapa lagi..
rase bertanggungjawab di situ..

oke..the list starts....
^____^
kawan saya bcerita pasal wish-list.
saya terfikir, saya ade ke wish-list?
penah ada ke?
atau main hentam je hidup ini..
mana yg nk buat, kubuat aja..
sungguh tidak teraturnya diriku..huhu..
jadi, saya tgh berkira2 untuk mewujudkan satu wish-list..
langsai atau tidak agendanya kendian cerita...

marilah kita mengorganizekan diri..
sebelum mencapai umur emas sekiranya dpnjangkan usia..
(mengimbau Ehwal Islam ~ ayat2 Dr Fazilah Kamsah smlm psl menjangkau usia emas dan psdiaan kita..)

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.