meneutralkan

Sumber: Dr Cullen (fLicKr)

hmmm..meneutralkan perasaan memang sesuatu yg 'kentang' untuk dilaksanakan..
hanya yg perkasa dapat buat..dan harapnya saya tergolong dalam yang perkasa itu..
dan saya juga mendoakan semua yg ada di posisi seperti saya untuk dipermudahkan dalam usaha kita meneutralkan perasaan itu..

ingt robot saja kah yg boleh ditukar tune perasaan?..
siapakah yg menciptakan robot? manusia, bukan?
jadi, manusia juga boleh..
perasaan kita, kita yg control..

ape yg saya merabankan ini.
ye, mgkin sedara sedari sukar untuk memahaminya..
xpalah..ini cerita saya, jadi haruslah saya saja yg paham.

cerita hati saya memang complicated..
namun sapa yg pilih untuk menjadikan ia begitu? saya juga, bukan...
siapa yg makan mee bandung, maka dialah yg akan kenyang.
so, serve u right-lah..

kisah kita mungkin berbeza dari apa yg kita harapkan penghujungnya..
kefahaman org mungkin berbeza dari minda faham kita.
harusnya, jgn perasan...ngeh3..!

setidaknya ada memori untuk kita pahatkan..
means that ada jugaklah pengikatnya..
walaupun ia tidak seperti yg saya harapkan..
saya berterima kasih untuk itu..

saya perlu mendengar lagu rancak.
Terus lagunya ialah Selena Gomez: Love You Like a Love Song..
beebb...beeb...
nota: saya pergi ke openhouse itu...dgn 'kentang'nya..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.