familytreat




mula2

lepas tu..
*haha*

ma ngn abah

my life

my family
tiada dalam gambar were me, serol and amer's family..

eskem ali baba..
ala2 tutti fruti gitu..:)

my mum with my makcik
kenduri my cousin..
his 2nd marriage after his 1st passed away..
well, good for him lah..
xsmpat snap gamba dia, i bz..

kakak amani with aidid
her 1st skol xm utk tentukan kelas..
sbb kakak smua org kna balik KL ari Jumaat b4 new year..
seb baik perform elok..
goodluck kakak, smoga jadi org bguna bila besar nanti

new tear; a walk with bff..
hends in the pic



updates : eiyna and durt..
diorg ni K-Pop maniac..
plan nak g naik bukit lah, itu lah,  ini lah..
atlast spend time kat taman after boring tgk citer Darkest Hour..

she said 'last 8 years i also saw this face in the new-year..huhu..'
and i added 'haha..and perhaps for the next 8 years too..'


KLCC on new year was packed..



*bai*
good luck for 2012

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.