yes!

pepagi hari ni ade mesyuarat analisa sebutharga.
jabatan saya ade 2 pembelian yg stuck tahun lepas.
beberapa arguement kat situ berlaku dan saya berterima kasih kepada Allah kerana memberi saya keyakinan untuk fight secara berhemah..terima kasih kepada emosi yg stabil juge even smalam tido lewat sbb farewell party member yg nak transfer shah alam..

well, sbb saya tade diary utk meluah, saya post kat sini lah.

saya sangat excited even few items dalam satu sebutharga sebelum ini tu digugurkan dari list yg diluluskan sebab harga terlalu tinggi. at least few work done, dan dah boleh proceed utk pembelian.
dan tetiba encik yg dengar citer menyumpah seranah perli2 saya tu menyokong peruntukan di jabatan kami..
'aik, pehal pakcik ni?'
ni mesti termakan kuih talam lebih ni..
bio lah dia..sapa la saya utk menghukum..watever out from his mouth bia dia jawab dan tanggung.
slagi x mengacau sistem kehidupan saya, let him lah.

oke, these all memberi semangat untuk saya buat the rest things.
biar lah org ckp budak ni suka buat keja 2,3 kali..
deep-down keja kita diorg x taw..
as long as i know that i work my best to make all these work well.


bersemangat!!

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.