pulang


hari jumaat adalah hari semua pekerja akan melompat2 mcm peguin..hehe..
mcm dlm video..yes, isnin nanti semua mcm beruang kutub pemalas nak dtg keja..

saya sangat mengantuk dan x cukup tdo seminggu ni..
dtg keja mcm ade bintang2 atas kepala..
dan saya lupa mcm2..hatta pen dan handphone pun letak kat tempat lain, cari kat tempat lain..



ni area bandar tanah merah..semua jalan dah sehala..
biasa lah..cuti mesti nak jem smua jalan.

saya balik kg haritu..
1st time buat keja gile, decide nak balik jam 8 mlm.terus ke klang, amik asrul, trus balik kelate..
12.00 mlm dari klang, tiba di gua musang 5.45 pagi.
power nap kejap dlm keta. 6.30 terus ke pasir mas.
tiba di umah jam 10.00 pagi.

mulanya saya taknak balik, tapi bila rase sayu je masa lps tepon en.saing.
dan cik housemate semua dah balik.
dan melihat jiran saya beria2 hias umah nak beraya.
terus pandang oren dan packing baju..

1st time juga lalu Gemas malam2..

ah!semuanya 1st time..

hehe..lain kali saya takmo balik mlm2..
penat yg amat.

'ma tak suruh pun korg balik..'

haha..sadis je ayat mak saya..
yg penting dapat tgk muka org tua . skejap pun jadi lah.


kg ku indah nun jauh di sana..ayah serta bonda...
cik tee ngn anis..
anis dah masuk skolah..dah pandai baca iqra'..
she's top to toe dora..smua bnda nak ada gamba dora.


p/s: Oren dah nk kena service lg..
aduu ay..!korbankan lagi masa tdo esok..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.