collapse

hai bloggie.
saya sangat penat hari ni..
mcm nak tercabut smua screw ankle, lutut.
mata pun jadi letih.
3 kampeni dtg serentak.
i have to explain this and that supaya smua benda berjalan dengan lancar.
*ekceli, agar saya puas hati.
siap bawak geng utk makesure sumer2 tak dikomplen selepas siap pasang.
saya tak dapat upload gamba itu kat sini.
sbb usb saya ntah nape buat hal.

tadi tetiba aircond meletop kat library.
mcm hape ntah jadinya .
cemas.
ufh..seb baik smua nampak.
dah diharukan semua org mentenan.
misti kna kutuk lagi.hmm...adat laa kan.
hadapkan aje.

esok ade satu phase lagi.
saya risaukan perabot2 tu.
takut terorder lebih.
masa belum order tu saya tanya semua org, diorg ok-kan aje.
takkan semua2 saya nak pk.
saya takmo smua salah2 tu nt dihadapkan kpd saya sorg.
hmm.....sedih tau.
igt snang ke nak buat sgala tu.
ok lah. bai.
skali tgk mcm oke.
skali tgk lg mcm lucu..
haha..mcm mak jemah je rasenya..
gedik kan senyum mcm tu..
my sis slalu kutuk org senyum cam ni..
haha..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.