mengisi masa lapang

ini kedai yang simple tapi nice.
kreatif dia jual2 camni..
really business unusual ..hehe

ini santapan teatime kami aritu..
pnah makan kopok leko ngn mayo?
pastu tambah pepper..
pnah? 

mcm elok je i pakai tdung instant tu..
so i beli lagi satu.
my first beli..sblom ni saya kidnap my sis punya..

tetiba beli blaus laa kan..
saya dah bersaiz M..
nk ke L dah tu..huhu..

ini sememamngnya telah cut my budget this month..
tapi demi oren, saya sanggup..
*sbb dah kna promo ngn mamat michelin ni.huhu*

kopak juge laa purse dgn amount ini..haish.

try merasa apa yg Hanis Zalikha dok promo..
ok laa..not bad.
mgkin sbb saya bukan choc kandos sgt.

oh!ini mmg tak dinafikan.
it's my favy-wavy..
now i can get this meal nearby dah..
like!

Mirror-mirror on the wall..
1st time g jejak panggung segamat..
now xpayah kejauhan pemergian untuk ketontonan..
haha..
apakah..

lepak Juara Ikan Bakar mlm2 minggu..
sabar je laa mkanan dtg lmbt..
sejam juga lepak situ..

Bazar karat Segamat..
1st time pegi sejak ia dibuka awal tahun lalu.
xbanyak pun kdai buka.
tapi ade org baskin', korox.
memeriahkan keadaan.

ini je yg saya beli..
berangan nk g paris..
eiffel...i'm in lovey-lovey..
huhu
itu je cerita weekend tempohari.
di sini.
lol..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.