redo

oke fine.saya mmg tgh susah hati.
mcm dlm citer The Greatest Love kat 8TV time weekedays tu, kalau susah hati, tepuk2 dada bahagian hala ke jantung belah kiri..then tarik nafas dlm2.

bukan ape.
well, of course kita ada perasaan ego.
me? yup. satu perasaan yg mana kita tak boleh org tegur apa yg kita buat.
since we did the best things yg kita mampu buat, but then apabila dikritik kita rase, hish-ntahapa2-je-hang-buat-sndiri-lah kind of thing.
rasa x bes kan?


saya cuba jadikan ia suatu yg natural yg membuatkan saya boleh terima semua tu.
tapi saya mcm tak boleh.
mungkin kena bertenang seminit dua.
saya boleh memotivasikan diri dgn cepat, dan juga boleh down bebila masa.
sbb tu saya kena disupport oleh teori2, qoutes positive dan kwn2 yg menyokong.

tapi saya sakit hati je laa sikit.
i do schedule my life, bila kena redo satu bnda ia memerlukan sacrifice benda2 di hadapan yg saya dah schedule-kan.that's lil bit menimbulkan keluhan.

tetiba saya rindu mak saya.
 :c

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.