hujan

semalam saya lupa untuk tengok bola..
well, saya taktau laa ade live x kat TV1.
smlm saya tgk 2 episode Lady Castle.dari pukul 9 mlm.
dlm 11 lebih tdo, terjaga jam 3.05am.

kilat sabung myabung.
ujan dan mgkin juga taufan kat luar.
bunyi air ntah dari mana.tap-tap-tap..
kuat pula.

tenangkan ati, lena juga sampai ke pagi.
pagi td tengok ade air dlm bilik.
ah!bocor!
xpnah2 bilik tu bocor.
pastu air yg btakung kat awning depan umah meresap dlm bata, masuk ke bilik saya.
menung seketika mikirkan semua ini.
mula laa nk teringat mak kat kampung.
dan teringat dkt dol-nurul.
hurmmm..

harap Allah memudahkan urusan saya..
saya kena kuat!

---------------------------------

pnat...
td g bank in sgala jenis bnda yg kna bank-in.
cina tu mmg chill berebut parking dgn cik oren.
pastu wat muka x bsalah..
eeee..menyirap je..

balik g pjm tangga.
ptg nt org nak baiki smua2 tu.

kan senang kalau kat umah mcm kat opis.
rosak je isi borg...
huhu..

2 comments:

  1. bocor dah pulak..
    ish2.. balik menukang yer cik hani..
    hehe

    ReplyDelete
  2. tu laa kerja rumah dan tangga.
    awak pun prepare laa ye..hehe

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.