jamuan raya kampus



astaghfirullah-hal-'azim...

kecoh betol pagi tadi.
gara2 nak dapatkan badges dalam Bejeweled Quest II tu saya main sampai tak hengat arini kj.
dah laa melalui hari2 yang sukar sepjg hari itu.
seb baik Adila Joe kejutkan.

tenyeh2 je mana yg sempat, saya meluncur deras ke ofis.
time2 lewat cenggini lah smua keta nak banyak.
lori nak lalu.
seb baik xda keta kodok.
jammed pulak depan pintu masuk.
rasa nak hon je semua.beri laluan-beri laluan.
seb baik tak lewat.
7.55. fuhhhhh-selamat..
arini ada jamuan raya.
dok 3 minit kat opis, g jamuan pulak.


Photo: Kambing golek pown ade~~
geng2 lecturer akan menyediakan hidangan ini tetiap kali raya.
dan yg ini jugak yg akan semua org serbu.
saya tak makan kambing..
so, tgk je laa....
Serve mee bandung @mjlis raya (Taken with Instagram)
akak2 ofis serve mee bandung.
tu ada lagi kat pantry.
arini mkn itu je ye kita semua.

Jamuan raya xperfect kalo xda sate (Taken with Instagram)
Sate..1st hidangan yg saya jamah di jamuan ini.
last2 tersadai kekenyangan.

sedetik dua terkenang kepada si nurul dol-dol.
sebelum2 ni makan mmg kongsi2. amik mknan bahagia2 booth supaya semua mknan kita dpt rasa.
kali ni dok dgn ustazah, dilla anne, dila joe, adik2 praktikal dan Kak Jai.
Kak Jai lah yg amik smua hidangan.served.
alang2 dia nak served bos dia, since saya pun ada situ, smua dia suh mkn.
hurmmm..
*sebak sekejap*

oke, saya banyak kerja ni.
selamat hari raya.

2 comments:

dah tekan kena laa tulis.