look familiar

'akak mcm pnah nampak kamu ni..'

what d'u expect me to react?

'oh kak, saya mmg femes. dulu saya pengacara NONA...'
hahahhahahakhak..hak-tuih...

atau

'well, u know kak, i pnah menang award time FFM..'

ekceli bukan akak tu sorg yg ckp.
juruodit, lecturer,professor,penceramah, kakak goreng pisang, makcik jual cendol, uncle jual paper, aunty kdai runcit, hatta org yg benti solat kat R&R..
haa kau, MJ ni glemer..haha

bak kata kawan2, muka mcm ko ni bsepah..
well, bior le bsepah, org knai..
ko, hado?

haha..



i tak riak ok..
tgk riak muka i..
huhu..

3 comments:

  1. akak mne? mak cik sya ker KJ?
    hahaha! muka xriak.. tapi fotogens!
    amek gambar curik pown ok..
    hahaha
    nk jadik model?
    sya sudi jadik kemaragurl.hehe

    ReplyDelete
  2. she's x the only one yg tnya..hehe..
    sudi laa 3 bln ni ye..bila dah sambung blaja tgk laa nt.bz manjang.
    xnak aku jd model ateen, pakai highheels x lepas..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. model saya carik xpakai highheels..
      die kaki ayam pown dh ckp..hehe
      model utk cuba2 jer..
      blom hebat lagi mcm org kat luar sane..
      hehe..
      tau xpe..
      bla sebut smbg bljr tu dilema saya dtg balik..
      haisshhh

      Delete

dah tekan kena laa tulis.