wordless wednesday

mungkin betul term WORDLESS WEDNESDAY, bcz now aku tatau nak kata apa.nak tulis apa..
dah habes  semua kata-kata..vocab dah kosong.

yup, kekadang vocab kita boleh jadi kosong.
saat itu kita tatau nak sebut apa.
dan kita hanya nak org faham reaksi kita aja.

itulah yang nak aku buat kat sekeliling tatkala ini.

people keep saying why MJ nampak happy these few days.
actually, mgkin juga sbb dah relief 3 hari.
jumpa sanak sedara bagai.
and, esok mungkin the smile would fade away.

peng-gembira MJ dah nak abes 'kontrak'..
lps ni tggl kita2 aje..
dengan bebanan kerja harian.
dan mungkin kita akan dapat org baru.
dan mungkin juga tidak.

haih adek2 praktikal, knapa tak abes tahun depan.
habis skali dengan saya.
itu pun kalau saya kna kluar tahun dpn.


hurmm...

tadi kata wordless..tapi...haha..

p/s: meeting tadi membuatkan aku termenung panjang....

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.