end 2012 with....

assalamualaikum!
hye oren-licious, how are you?

baru je abes bercuti dalam hujan kat kg smggu.
hujan xda laa teruk sgt, spjg pjalanan saya dan sepercutian saya, ok je.
Allah sayang, biasa laa.. :)
Allah pon sayang kamu jugak..kan Allah tu Maha Penyayang..
ptg tadi sampai jam 3.30 lbih kuang.
cuti2 yg mmg saya bjalan je hari2..
well, saya mmg gemar berjalan2..hehe
ala2 senaman gitew..

yep!tday and tonite is the end of 2012..
everyones post new azam, new hopes, menunjukkan akhir2 detik 2012.

2012 gave me lots of memories..
macam tahun2 sebelumnya jugak.
tapi 2012 ni lain sikit, antaranya banyak mengajar erti kuat semangat, erti kawan dan sahabat, erti hidup, dan duniawi yang realitinya tak seindah mimpi.
dan jatuh bangun asmahani adalah dengan kekuatan hati yang Allah bagi ini, disokong oleh sekeliling dan famili. dan mohon tuhan tidak menarik balik kekuatan ini, dan berharap akan digandakan lagi untuk menempuh tahun hadapan. 

kuatkan saya Ya Rabbi for 2013..
aminn...

untuk 2013?
saya takda azam, since azam saya renew tetiap hari dan tetiap saat.
sudah satu, terus satu created..
cuma apa yang boleh saya putuskan ialah tahun 2013 ialah tahun on-my-mark..
means tahun untuk saya bersedia dgn benda2 baru..
sbb banyak benda baru menanti di hadapan.
ia bermula sejak 2012, end of september.
and i hav to siapkan perisai peluru dan kna pro menembak bagai.
supaya tidak ditembak..hehe..

ok, 2013, pls be nice to me k..
u treat me good, there i would be in return..
lets be fren ok.. *shake-hand* 

*tepat jam 12 malam, jom kita lock peti memori 2012, sipan leklok.
then lets us rebranding ourselves, with brand new day tomorrow....
semoga kita diredhai Allah.*

2 comments:

  1. wsalam..
    Selamat Tahun Baru Cik aney!
    semoga tahun baru ni akan buat cik aney lebih kuat.. dan akan bahagia bersama orang tersayang..
    saya doakan jodoh cik aney makin dekat..
    Dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan..
    senyum dan ceria selalu..


    Yang dirindu,
    Adik Manis (AM)

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.