kesahnyaaa

Hye Friday!
semalam ttido awal.
tak smpt tggu housemate balik dari shah alam pon.
kunun nak tggu, tapi tatau laa kbosanan yg amat, tambahan pula dengan makan ubat segala.
sbb terover mkn ubat kot.dah tetiba je badan jadi x sedap dan boleh menyebabkan penyakit lain menjengah, kutinggalkan segala kerja2 atas meja dan lampu yg x tutup, pjam mata.lena.
hasilnya, harini kena ada org kjut ketuk pintu juga.
haih..apo nak jadi kau jang!

semalam, ku tinggalkan episode kena jadi oditor terjun itu.
even ado lah sekelumit tidak puas hati disiti. heh, mcm dio pon puas hati kalao tgh syiok2 buat kj ttiba dapat kol suh attend itu ini.
angel lah kau kan kalo bersikap sebegitu.
aku g jugak, dan cuba ikhlaskan hati.
dapat laa jugak ilmu sedikit sbnyk..
aku x brapa ikhlas mulanya kerana aku tade ilmu psl tu, jd nk g mengodit ape ke jads nya..
kang org tgk aku terkebil2..tak kaliber u ols nk cek keja org.

yg sorg tu x sudah2 tak puas hati nape aku x kawen2 lg..
omg! apo yg sosahnya kau tgk aku tak kawen.
bukannyo aku mintak kau sara hidup aku..

oke, tu cter keluh kesah i ols smlm.
hari ni jumaat.
marilah berhidup dengan aman dan damai.

esok bola!

bai!

tgh ON WMP kuat2..
nape ntah fan PC ni bunyi dengan kuat mcm heli.
pastu loji air tepi ni kuat giler proses air..
kalo bunyi mcm deru air kat jeram tu oke lah jugak..
pencemaran bunyi pepagi ni..huhu.



1 comment:

  1. ayat baru disiti! hehehe :P
    ahad laa bola kakak oiii..
    Bangun bangun bangun HARIMAU bangun!
    hehe

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.