wiken #1

hye ols!

tgh dok perhati pebenda yang boleh diedit untuk dokumen Fail Meja ni..
konpius plak mana satu nak kena buat..
skjp kna buat MPK skjp FM, they both not in the same format actually, then how she said that we just change the header je to make one to two?? buat je lah mana2 satu kan..haih..

tadi mgkin dah ke beratus kali ke mart, dan tadi juga kali ke beratus kali lupa nak beli sabun kreta.
haih, nak dibasuh guna Kuat Harimau kerrr cik Oren??
hmm..asyik lupa je..ni sbb semut laa masuk dlm gula, dah tapis pun xjadi jugak..
semut ni nak kenaa!
salahkan semut plak..watderrr..

 ye, mgkin separuh-harian dok mengadap laptop ksayanganku ini, dan tak siap2 juga FM ni..
seminit je fokus, pastu tgk Maharaja Lawak Mega mggu 5..
lps tu g buat air tea, pastu g makan rambutan, pastu tgk vclips..
banyak benda lain..haha..apakah ashmaniiiii....!

ttiba dol wassapp, mcm tau je tringat...
hehe.. ok beb, akukalau boleh mmg akan kawen ngn Fail Meja kalo dia boleh kawen ngn org..
kalau Fail Meja ini adalah boleh teman aku jalan2, tman aku bgelak ketawa, bimbing aku ke jalan yg benar, dan boleh bsanding atas pelamin indah bertema Fairy Tale dah lama oke dia menjadi darling aku..haha..kuat sungguh melalut ye..ke laut...
omg, suddenly, baru recognize that the FailMeja is also another "F" yang ada kat hidup aku recently..
hahaha..duish!

saing pon mls dah mlayan weng aku ni..
arini bior la dia hidup tanpa gangguan aku..
xda topik nak sembang.
eleh, wassap je kot..sambil pejam mata pon boleh..

mari kita sambung buat kj di hujung minggu dengan tenang dan selesa sbb tak perlu iron baju, boleh buat kj lewat mlm sbb x plu kesah esok  bgun lewat..

bai.bai..


aku kdg2 ntahapa2..
haha





2 comments:

  1. eh update blog jugak moknik ni..
    hahaha!
    kawen laa dgn FM tu..
    semoga berbahagian ke anak cucu..
    hahaha
    :P

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana mendoakan..
    jemput laa datang kenduri..
    tema fairy tales ye..

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.