masa dah time

omg..
omg...
oh emm geeeeeeeeeeeeeee!

sambil2 dengar lagu Ajari Aku. dgn suara Anuar Zainggg yg sgt charming, mgkin bleh mendamaikan jiwaku ini.

oke fine, smlm i was at a meeting at induk sana, representing the KIK group..
diorg duk bising2 psl dapat call, email, short notice, and those who talked about it sgt cheer and hee-hee-haa-haa.
sbb dia ensem sgt aku mcm x berani nak g tanya why..boleh tak mcm tu,,huhu.
at last masa nak balik, pegi laa tanya since dia punya seat mmg depan aku betul2..

'eh, dapat call eh?call ape?mcm seronok je dgr.'

'transfer..dpt call, pastu dpt email'

'oh...bila ek tarikh tukar?'

'dlm 15 april..so, mgkin awak pon dpt skali bcz kita dlm circle yg sama..kalo lmbt pon mgkin x cecah bln 6' senyum sampai telinga, mata sepet sampai x nmpak mata itam.seb baik sweet..haha..sempat oke kau jemah..

'ooo..oke' senyum je, sambil heart beats fast..


masa teatime sebelum balik dia dtg kat meja dan cerita sedikit sebanyak.

and tday bos call..
story the same thing.
'u, i forward email ni kat u, then u call timb. pendaftar for info.then remember to call me back'
oke fine.

then aku pon call..

'u, smua itu atas bos u, kalu dia lepaskan i x kesah. tapi kalau i, i akan bagi bersyarat'

'syarat apa?' aku dah start konpius..

'syaratnya u dah kawen..if not, stay je sini..haha..watever it is, depends on ur bos ok..'

hish buat lawak plak dah..huhu.org tgh sedih medihh ni..


aku bukan takmo tukar, tapi berat dowh..
lama kot kat sini.
almost 5 years. of course i love this place.
even mmg merungut mcm2.
sini aku jumpa mcm2 org.
knal dah mcm2 org.
aku kan jenis org yg mudah selesa dan takut nk try benda lain.
no-no, i'm not an orang who suka cabaran berisiko dan wanita kental.
wanita kentang adalah.

it has been 4 years since the application i submit nak tukar.
masa tu tau laa, hingus masih tak kering, x berani nak herdik2 org sgt, kna marah pon diam xpandai nak fight back, ckp slow2, jalan tunduk, pakai tudung senget, x pakai mascara, dan macam2 lgi lah..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

sanggupkah aku?
dekat ngn umah, memang.
tapi....................

betul jgk kata pareha benda dah lama, suppose ko dah lama prepare.
kita dah tau lama bnda tu kan..

and thanks kak norm, tenangkan hati saya.
betul, kita bila disuka dipuji, dibenci dikutuk.
saya harus pk psl diri sndiri jugak..


alaa....knapa segamat ngn pasir mas jauh sgttttttt??



1 comment:

  1. nanti kita singkatkan segamat n pasir mas 5 minit jer ea.. hehehe

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.