weekend march

hye oren-licious..

apa yg saya buat on weekend?
well, i am trying to menghargai detik2 kehidupan saya.
recently, baca buku Hilal Asyraf dan citer2 zaman Rasulullah membuat saya lebih menghargai diri.
dan tahu Allah sentiasa dekat.
disalurkan kasih kepada kita melalui banyak medium.
sapa kata takda org sayang kita?
Allah itu dekat. He knows u best.
time2 rasa down, cari buku-buku camni, bagus utk naikkan semangat.

so, buat masa ni, saya membuat keputusan untuk memilih menghargai org yang tahu menghargai sahaja.
saya sudah penat membazirkan waktu saya untuk sesuatu yg 'sia-sia'.
saya bukanlah angel untuk bertahan selama hayat dikandung badan.
oke, takyah crita lebih2..


lawak ke der memang best giler..
haha..

yep! jaga hubungan dengan Pencipta.
kerana Dia sentiasa ada dgn kita..

oh! tetiba gi polish kereta..
cik oren sgt bertuah mempunyai tuan mcm saya
^^

we are super-super man..
lagu SuJu..
tak yah ckap org tau mana satu tangan i ols..
>.<
weekend things..
bfast ngn budak master sblm dia balik puncak.
thanks girls..
make my day..

1 comment:

  1. next weekend what to do what to do???
    hehehe!
    jaga oren tu..
    balik kerja gilap dier ckit..
    sometime oren nk bermnja dan di belai oleh tuan dier sendiri..
    :P

    ReplyDelete

dah tekan kena laa tulis.