otak..oh tak

harllow..

penat otak mencari tajuk KIK ni..
seluruh web patent aku bukak.
smua nk lembs, smua nak kna ada plug-in, smua itu smua ini.
kalau aku bukak fb, blog kejap lah plak dia loading.
nk cari bnda berfaedah mmg perlukan kesabaran kan..huuhu.


ptg ni ada yg tinggi suara ni..
nak standkan sumting aku dah mmg cenggini perangainya..
Ya Allah, kawallah diri hambaMu ini.

eh, smlm first trial udang masak lemak cili api jadikkk!
bukan main senonot.
tapi kata pariha 'hek eleh, pjm mata je lah masak tu'
mgkin pada ko, aku kalo pjm mata, lena.
haha.

weekend aku terisi lah jugak kan.

ok bai..
bz ni..haha.

nak letak gak gambo..
tak kira:-

kentang kan kuar malam2 pi cari bahan nak masak sorg2.
cari bnda nak buat takmo kasi bosan..
hashtag : hobby makeitfun like

ni time bincang kik aritu..
sbb duk amik gamba aku xdpt catch sgt
smpai kna marah ngn bdk2 ni.
eleh, pastu masuk fb korg gak suka.haha

bincang lagi..

bincang lagi.
pastu present kat bos.
bos kata DITOLAK!
huhu...
fenat tau...
takpe, kita cari tajuk lain.
bai

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.