banjir di opis?

hye ols..

 setelah hampir enam hari tak masuk opis, guess wat masuk opis arini tengok semua barang diangkat ke atas meja. dan ada tali2 larangan masuk di kawasan sekitar meja dan kaunter aku ini.APAKAH? tanya2, ' cik aney, banjirr ooo'. wth..library banjir? sgt rare oke.huhu.
adakah aku bekerja di Bangalore? (feeling lps baca blog FL g india..huhu) kerja sekarang penuh dengan kezutan. aku jadi bidang terjun g kursus last week kat shah alam. kursus seharian pastu balik terus, pastu balik klate pulak.
 tingtong mangai..
 iye, pening mabuk2 keta datang lagi, setelah bertahun2 lamanya tak muntah lepas naik keta.
punya laa tahan muntah sampai ke hotel. pastu order mkn bolognese tapi otak terbayang lasagna. malu seyh ngn farihah..sengal ko gelakkan aku. takpe, mlm tu driver yg over frenly itew telah membawa kami menjamu selera di Rosdet Tom Yam area kg baru. (aku duk ulang2 sebut nama kedai tu..mcm kiut..wakaka).


arini aku tatau nk start keja camana since external aku ttinggal kat umah. ada dah planning dlm kpala. kj, we are the ones yg create.mana bleh kata tak de kj..tok gitew?

 actually aku tgh nak mnyusun hidup. wah, slama ni x pnah susun ke? tak juge, slama 15 mei 2013 hingga kini aku main ikut flow saja. hinggalah smlm, time aku tgh stalk FB org aku suka, dan dia dah nak tunang, or mungkin dah tunang. omg.omg (oxygen pls!) patut laa itu hari ckp nk settle down kat tmpat 1st posting dia, xmo g mana2 since itu juga tnpt tumpah darah ibu bapanya..oh mai gad. ok, akuxda laa frust sgt. cuma, oh-dah-ada-spesel, eloklah.. (T.T)

 last weekend, ustaz datang tiup2 abah yg sakit. ok, ada laa sket2 yg telah singgah, dan telah dinyahkan dari bdan abah. dan yg satu aku mcm oh-really iz, ada kaitan ngn aku. dlm smilan anak abah, aku yg berkaitan? apakah ia? since dulu2 aku slalu baca SBDJ tulisan Tamar Jalis, makanya senang aku nk capture dan berimaginasi hal2 mistik ni.

sapa yg abah reject itu?
abah pon x igt katanya.
aku tade suh sapa2 masuk pon. huhu. dah nak kena.
 60-40 gak laa aku nk pcaya. tapi, semuanya dari Allah.
kita kena pcaya benda2 ghaib, tapi jgn over. Dia yg bkuasa.
 ok dah. kj. bai

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.