truth

salam.
sblm muatnaik cerita perhentian, citer2 psl bnda lain dulu lah.

cerita apa? huhu, cerita psl sensetip nya hati aku bila soal berat badan itew.

sentap sedas dua bila  a fren texting, 'apsal gemuk skang?sgt2..'
agak kwangajo, tapi since aku ada tepek kat fb last week 'i respect those who telling me the truth even it's hard to tell', cenggitu laa bunyi ayatnya, jadi layankan aje the truth tersebut.
show your respect pls.
be responsible on wat u shared .

haih..lately suka makan, sshnya lahai nak kurus.
u know what, kat sini bfast dia heavy.
lunch kalo time keja mmg aku skip.
dinnernya mkn lg sbb balik bukak saji ado makanan.
ujung minggunya balik umah, aku masak utk adik2, jadi aku laa makannya jugak.
huhu..paling x pon, aku ajak adik2 makan kat luar.
skali ngn ma skali.

kata kawan2, gemuk aku naik kat muka.
aku pon prasan.aritu g timbang. tapi berat itu sama saja dgn last aku kuar dr segamat.


terbalik pon terbaliklah.
dah rotate tapi x nak betol jgk



amik gambar harus dari sisi kot, baru nampak slim.huhu
slim ke tidok??


ttiba stress..haha..
baek, dinner mkn sekut je.kita tgk apa jadi.
________________________________________

smlm aku g meeting psatuan sejawatan aku, yg national punya, tapi region timur..
sian depa ni nak ciao awal.
tapi sbb aku yg skema ni ada, maka kna laa yg dtg sekereta ngn aku attend meeting blah petang since paginya dia buat ceramah.
sorry guys, aku mmg skema.
mls laa dgr cerita2 blkg.
aku x da laa suci sgt, tapi bab integriti aku masih lagi umph!...

*skang nk buat bnda betul pun kna mintak maap. agak x paham aku.

bai.
hashtag: taksemuaorgsukabndabetuldanbenarni..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.