kaki 5 spital

live from kaki 5 spital hrpz2..aku mls nk naik lg after performing solat zohor.bg privacy ma ngn abah nk sembang secret2.abah aku ni style degil sket.ma je yg boleh pjuk dia.anak2 ni ckp laa ape pon..sakit2 tapi degil..xboleh balik lg.doc mintak refer pakar.aku dah naik myampah since  seems like aku sorg je beria2.so skang depends to those eldest.pk la sama2..kannn..live from kaki 5 ni jgk..aku dpt tgk mcm2 org..pelbagai lapisan masyarakat.plbagai 'kasta'.ada yg dgn muka risau.muka mengharap.muka berfikir.muka tenang..dan sbagainya.aku x jaga malam.aku amik turn jaga siang je.itu pun dgn ma..kdg rasa pnat.kdg rasa mcm ikut-aje-la..aku ni plak ngijut perangai degil abah kot.baran plak.kalau skali dua xdgr ckp jadi mcm lekaih naik angin.omg..buruk perangai...so dari myusahkan org baiklah kita berada di kaki 5,tulis blog.muhasabah diri.hmmm..esok dah nak balik dungun.risaukan ma jw.yg sakit tu mng dah ada ubt2nya.yg menunggu org sakit aku takut rebah.haih..dugaan2..nxt week program spjg mggu.audit skali..ini pon tgglkan bdk2 gtg ryg.apa yg diorg buat harapnya dpt impress aku lah..guide dah bg.meeting sudah.reminder sudah..insyaAllah.semiga Allah memudahkan.kita smua.aminn..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.