impian

salam khamis.

aku sminggu ni eksaited terlebih.
igtkan bleh jadi guru pengiring adik2 praktikal ni for a destinasi bajet ke pulau perhentian.
aksaited dah ni plan itu ini, tepon ke sana ke mari mencari chalet boat bagai.
ttiba semalam, dpt msg mak depa x bagi.
trangg!! jatuh mood mak!

pusing pusing kak sya ajak p gambang.
setuju saja . tapi mood masih nak g pulau.
pagi td citer2 ngn set2 bosses time bfast.
'jom ah g ngan kami' .. aku sbnrnya nak tersedak.
biar betul ajak.

soseh2, aku xkan nk ckp x stuju.
'ok fine, saya uruskan A-Z, korg ikut je'
lantas mngabeskan nasik kunyit berbaki.
dari percutian bajet bagpackers, menjadi percutian VIP ngn Bosses.
haha, aku x tau laa apa akan jadi.
dah xbleh arrange chalet xda aircond, dari nk tambah katil saja kena cari sharing seselesa tidak.
boatman dah ready, harus berbumbung, xleh cikai2..
ohmaigod.harapnya ia xkan menjadi percutian formal.

tapi yg pasti aku nk menjejakkan kaki ke pulau itu.
tahun ini.
TAHUN INI.
kenapa?
sbb aku nak lah.sebok je.

alhamdulillah, thanks Allah makes it happen.

yeeeehaa! perhentian, i'm commiiinggg!

sumber menyumber:
google

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.