be responsible

hai  orenjes..after 5days xg opis,esok aku akan masuk kj balik.sakit pinggang ttiba.drive x benti.gerak td dlm pkul 245 gak la.pkul 6 smpai.mls nk cek saman..kalau ada  dia anta la surat.kan..huhu..few days ago, i caught a staff lena dlm surau.staf laki.sblm tu pagi dat day jgk he mentioned ayat yg aku  x suka dgr.. "saya tak tahu.lgpun xda dlm jobscope saya"..kau nk klentong bdk kj 2ari boleh laa brader.cllgue aku mintak dia donlod lagu utk bdk2 nyanyi time merdeka dia kata tak tau.c'mon brader ko donlod latest movie,lagu2 boleh plak.itu jobscope engkau ke?aku x pdulik aku akan jd leader kebencian korg pon xpe if reasons yg mcm gini jadikan penyebab aku x disukai..pastu ko tdo time kj tu ada dlm jobscope?omg..pastu org blame gomen kj santai..sbb org2 mcm ni laa org asyik duk ngutuk pnjwt awam..huhu..harapnya lps2 ni xjd camni lg lah.baru  nk masuk 3months aku kat sini dah mcm2..cabaran2..talking about tanggungjwb,aku xtau laa skang zaman lelaki xbtanggungjwb ke hapa..i got too many things related to those who such kind like that around..mana pegi lelaki2 yg boleh we all women rely on?mana lelaki2 yg boleh mengimamkan kami wanita2 ni dlm mbuat kputusan?we all women might be berjawatan penting dlm organisasi but then u ols guys yg leading a family adalah lg sgt penting.aku sgt hangen kalau staf yg kj PAR atau yg sokongan ni lps tangan dlm gal2 yg perlu buat sama2..kat rumah boleh leading fanili kat opis suh pgg jwtn pon menolak2..phew!dunia2..ok lah..ni ape cer ni,marahkan nyamuk lrlambu dibakar ni..haha.k bai..

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.