another shot

another perkampungan nelayan was at Paka (well, sini banyak kot kg nelayan, and i'll make sure i go each of 'em..hehe).
sbnrnya nak g pantai lain, tapi dah lalu mcm cantik je, macam cantik je (haha!deng!), maka stereng oren ku pulas ke hala itu.

alih2 ada pasar malam plak sekitar tu.cun sangat laa kan, even aku beli kebab dua ketui je bwk balik..haha.poket kering dowh!

apa yg dapat? ne haa!
ada beberapa yg dah diedit. buleh beza kan..*winking*


ada budak2 yg nak ke tengah laut naik sampan.
cenggitu je..dia mendayung..bahaya oke

pokcik2 tgh lepak sambil menikmati angin bayu membawa diriku..
ohsem!

ini tugu pbenda aku tatau.
mungkin rumah api versi lama.
atau...menara pemerhati polis? kau tak beragak..haha

budak2 lepak petang2
main beskal siap wheelly kau..hamboih.

rilek je pkampungan ni.
cepat kering jemur baju kat sini.
xyah spin no.3

kejor-kejor.
budak ni msti teringat akan moment ini bila dah besor seksok.
"dulu pantai tu mainan aku je, lepak2, main kejor2.
pastu ade akak amik gambor aku.ntapape akak tu"

legend aku rasa gambar ni.
pengertian aku la kan.
kalau edit sket msti moment dia lagi terasa.

oke, next shot lain tempat.
adios

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.