prestasi

salam sunshine!
wah..opening...huhu..

pagi ni cerah.
SKT aku smlm dah selesai submit, even bos suh edit sikit last minit petang smlm, lps aku g jumpa dia kata tak yah lah..tenkiu bos..

time2 SKT ni mengimbau memori hampir 5 kali menilai budak2 opis di sinun.
tahun ni aku xyah nilai sape2 sbb tak cukup 6 bln di unit.
oh my goodness!tak biasa duh..haha.

banyak drama dan adegan time panggil budak2 masuk bilik pastu citer why i gave this and that and what could u promise me for the next year..
dan soalan wajib izz

'cukup kah apa saya bagi?'
'nak tambah pape?'
'kenapa nak tambah?'

adegan pegang tisu, adegan bertekak..hehe..
pengalaman..kan.
tak kurang juga yg akan bagi gula2 and texting 'thanks bos!'
omg, 'banjir' sudah di sini...

ada budak opis cakap 'eh, cik aney, nape skrip penerangan sama mcm tahun lps..?cik aney ni hapal skrip eh?'
haha..deng..dia kata nasihat aku sama mcm tahun sblm..
skang suasana opis itu dah lain dari dulu.
sama laa ngn suasana aku ni pon.
tawakal je lah bos nak bagi berapa.
padahal dlm hati, bos, jgn laa jauh sgt dr markah sblm ni.

stgh budak opis akan ckp 'markah ni tak effect pon kj kita..bagi je lah nak bagi brapa'

dulu...dulu aku penah..

giler tak rindu?

k bai.

No comments:

Post a Comment

dah tekan kena laa tulis.